czwartek, 20 kwietnia 2017

# 2 Marco Reus


Heey!

Z góry przepraszam za lekkie opóźnienie na blogu, ale miałam mały problem z internetem.
Chciałam wam to jakoś wynagrodzić i postanowiłam ze jutro dodam kolejny post! Jak tam u was z wrażeniami po meczach? Mi jest dość przykro ze Borussia odpadła ale za to Real i Atletico przeszły dalej!


Dziś nie będę długo się rozpisywać ponieważ jest już dość późno a ja jeszcze muszę odrobić prace domową:( W tym tygodniu na razie nie dostałam żadnego listu. Mam nadzieje ze jutro cos jeszcze przyjdzie. Ale może lepiej zacznę cos mówić o autografie. Dzisiejszy autograf jest od Marco Reusa. Bardzo lubię tego piłkarza i się bardzo ucieszyłam jak znalazłam na od niego stronie podany adres na który można wysyłać swoje prośby o autografy. Od razu chwyciłam za kartę i długopis i zaczęłam pisać. Tym razem ręka mi się tak nie trzęsła jak z evenementem , ale i tak adres sprawdzałam kilka razy zanim zakleiłam po zadnie moja kopertę. Bardzo się cieszyłam kiedy zobaczyłam moje dwie koperty zwrotne. W jednej z nich znajdował się właśnie autograf Marco Reusa. Tego piłkarza chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Marco jest utalentowanym niemieckim piłkarzem który od 2012 roku gra w Brorussi Dortmund.


    od: Marco Reus
czas oczekiwania: Około 2 tygodnie
sposób: listownie
adres:
SportsTortal GmbH
c/o Marco Reus
Konrad-Adenauer -Ufer 83
50668 Koln
(adres jest tez podany na jego stronie)




 To już tyle na dziś! Jutro nowy wpis!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz