poniedziałek, 10 kwietnia 2017

#1 Evenement-Team


Cześć!

Jak tam po weekendzie? Ja dzisiaj bardzo szybko skończyłam szkołę.... ponieważ skończyłam o 11:55! Jak wam mijają weekendy bez skoków? Mi one się bardzo długo ciągną. Tak to zawsze czekałam cały tydzień żeby znowu trochę po kibicować. Ale za to zaczynają się znowu bardzo interesujące mecze!! Kto z was oglądał mecze typu Bayern-Borussia lub Real-Atletico? Dlatego ten weekend mi dość szybko zleciał ponieważ: moje cztery ulubione kluby grały przeciwko sobie! Zawsze mam dylemat przy takich meczach komu mam kibicować. Czasami kibicuje bardziej Borussi a za drugim razem bardziej odpowiada mi Bayern.

Ale przejdźmy możne do autografu na dziś. Dziś notka o kilku naszych Polskich skoczkach. Mianowicie dzisiejsza notka ( co może widać po tytule) jest od Evenement-team. Bardzo dobrze pamiętam jak pisałam do nich prośbę. Ręce mi się trzęsły jak nie wiem co! Wiem ze nie pisałam prośby do osobnego skoczka, ale to był mój pierwszy list!! Tysiąc razy sprawdzałam czy aby na pewno wszystko dobrze napisałam. Wiem ze to głupio brzmi ale nawet używałam Google Translate żeby nie mieć błędów w pisowni! A to z racji ze od kilku lat mieszkam za  granicą . Chyba wielu z was czytając to u mi sobie wyobrazić jak bardzo czekałam na ten list. Czekałam i czekałam.... i się Doczekałam! Bo już po 8 dniach przyszedł! Pamiętam dobrze jaka wielka radość u mnie była.  Ręce tak samo mi się trzęsły  przy otwieraniu jak przy pisaniu. I przeglądałam tak te autografy aż  natrafiłam na ten trzeci( i ostatni). Nie umiałam u wieżyc swoim własnym oczom . Na autografie Kamila Stocha oprócz podpisu było tez napisane: "dla Simony"!! ( w liście wspomniałam coś na ten temat, ale nie sądziłam ze to się wydarzy). Oprócz Kamila Stocha były tez podpisy: Klemensa Murańki i Dawida Kubackiego.



Od: Evenement-Team
Czas oczekiwania: 8 dni
sposób: listownie( adres podany na stronie Evenement-team)
jak bardzo ważne: wymarzone!!

To już tyle na dziś.
Życzę wam wypchanych skrzynek!!:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz